wtorek, 6 marca 2012

Daj mi banana!

"Zwierzak" czyli kolejne z zaliczeń na charakteryzacji. Praca ta opiera się na dużej infantylności, ma być na tyle prosta by każdy bez problemu odgadł kim jest przebrana postać, a z drugiej strony ma być przyjemna w oglądaniu szczególnie dla dzieci. Jak dla mnie to jedno z najdziwniejszych i wbrew pozorom najtrudniejszych zadań, gdyż  balansuje pomiędzy kiczem, a sztuką charakteryzacji. Utrudnieniem dodatkowym było losowanie danego zwierzaka. Mi przypadło zrobić małpę.  Opierałam się na wyglądzie szympansów, jednak wprowadziłam małe udziwnienia w swojej pracy, przez co wygląda jak typowa mała do teatrzyku dla dzieci. Przy całej zabawie pomógł mi brat, który bardzo naturalnie przeistoczył się w postać małpki.





 model: Łukasz Michalik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz