sobota, 27 sierpnia 2011

Vintage czy retro?

Moda na lata 60, 70 czy 80 ciągle powraca. Duże wzory, wysokie ramiona są obecne w dzisiejszych trendach. Dzisiaj sieciówki oferują różne kolekcje stylizowane na czasy naszych rodziców. Ja pogrzebałam w  szafie mamy i znalazłam kilka ,,perełek'', może to nie są kreacje znanych marek, ale niosą ze sobą ducha starych czasów. Konfrontacja vintage i retro przyniosła w mej szafie świeży zestaw imprezowy, który robi furorę.






Makijaż  stylizowany na lata 50. 
1.Brwi są przełamane w połowie, lekko pogrubione.
2.Oczy podkreślone kreską  (czarny eyeliner), która lekko wychodzi po za kącik oka.
3.Pełne, czerwone usta.
       









Okulary: C&A
Stylizowane na lata 60 z lekko wyciągniętymi na zewnątrz oprawkami.
 Bluzka wygrzebana z szafy mamy, która pamięta lata 80.Ozdobną górę przełamałam stonowanym dołem.




Torebka zapewne z lat 70 również ukradziona mamie, skórzana coś na kształt portmonetki. Czerwone dodatki przełamują czerń i biel ożywiając całą stylizację.    






Naszyjnik na długim łańcuszku i duża czerwona zawieszka ładnie współgrają z torebką.

Buty: Bata
Widać je na pierwszym zdjęciu. Beżowy kolor zrywa z starym przyzwyczajeniem starszych pań, że torebka i buty muszą mieć taki sam kolor. :)      
Zadowolenie z możliwości odnalezienia rarytasów w maminej szafie. Czasami można otworzyć zapomniane drzwi i cieszyć się z nowych aczkolwiek starych ubrań. ZAPRASZAM DO PRZEGRZEBANIA BABCINYCH CZY MAMINYCH SZAF !!!

fot: Monika Braksal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz